ЗАМЕСТНИК-КМЕТ ПАВЛИН ФИЛЬОВСКИ
Ресор – Отдел „Териториално и селищно устройство“ и отдел “Обществени поръчки, програми и проекти“
Образование: Висше магистър
Професионален опит:
2005 г. - 2007 г. – гл. юрисконсулт в община Червен бряг
2007 г. – 2009 г. – ст. юрисконсулт в ОД “Земеделие“ – Плевен
2009 г. – 2011 г. – административен директор на ОД ДФ „Земеделие“ – Плевен
2011 г. – 2015 г.– кмет на община Червен бряг
2016 г. – адвокат в Адвокатска колегия – Плевен
2016 г. – 2023 г. – гл. юрисконсулт военно формирование 22160 - Плевен
Семейно положение: Женен, с 2 деца
Приемно време:
Понеделник: 10:00 – 12:00 часа
Функции на заместник-кмета по териториално и селищно устройство, екология, обществени поръчки, програми и проекти:
- Ръководи, организира и контролира дейностите на отдел „Териториално и селищно устройство“ и отдел „Обществени поръчки, програми и проекти“;
- Разпределя, формулира, координира и контролира изпълнението на задачите на съответните отдели;
- Следи за взаимодействието на подчинените му отдели с другите звена от общинската администрация;
- Контролира разработването на общите и подробни градоустройствени планове;
- Организира изготвянето на Плана за капиталово строителство на обекти с общинско значение, както и реализирането му след приемането;
- Осъществява контрол по разходването на бюджетните и извънбюджетните средства при изпълнение на Плана за капитално строителство на обекти с общинско имущество, както и на средства получени по проекти и програми;
- Изпълнява представителни функции, възложени му от кмета на общината;
- Осъществява и поддържа контакти на общината с министерства, централни, регионални, областни и общински ведомства и институции по компетентност;
- Координира и организира работата по значими за общината проекти ;
- Организира и координира дейности свързани с икономическото развитие и развитие на туризма;
- Организира и координира дейности свързани с разработването, актуализацията и мониторинга на Общинския план за развитие;
- Организира и координира дейности свързани с управлението на проекти, програми, стратегии, наредби свързани с направлението, за което отговаря;
- Организира и координира взаимодействието на местната власт с бизнеса на територията на Община Червен бряг и извън нея;
- Организира и координира планирането на обществените поръчки, концесии и публично-частни партньорства и контролира дейностите свързани с техническата подготовка, провеждането и други дейности по тях.
ЗАМЕСТНИК-КМЕТ СТЕФКА ЛАЗАРОВА
Ресор: отдел „Финансова политика и управление на човешките ресурси“, отдел „Администриране на местните данъци и такси“, отдел „Икономика и общинска собственост“, изпълнител-бюджет в кметствата от община Червен бряг
Образование: Висше, Стопанка академия „Димитър А. Ценов“ гр. Свищов специалност „Стопански и финансов контрол“
Професионален опит:
2005-2008 г. – Мл. експерт в дирекция „Финанси“ община Червен бряг
2009-2012 г. – Началник отдел „Бюджет и човешки ресурси“ община Червен бряг
2013-2023г. – Гл. експерт в дирекция „Финансова политика и управление на човешките ресурси“, община Червен бряг
Семейно положение: омъжена , с едно дете
Приемно време:
email:[email protected]
тел. 0659/941-11
Функции на заместник-кмета по финансова политика и управление на човешките ресурси, икономика и общинска собственост и администриране на местните данъци и такси:
- Ръководи, организира и контролира дейностите на отдел “Финансова политика и управление на човешките ресурси“, отдел „Администриране на местните данъци и такси“, отдел „Икономика и общинска собственост“, както и ръководи изпълнители на бюджета в кметствата;
- Изпълнява функции по ръководство, координация и контрол в областта на:
- Финансовата политика и управлението на човешките ресурси;
- Управление и разпореждане с общинска собственост;
- Изпълнение на жилищната политика на общината и стопанисване на общинските жилища;
- Управление на търговската дейност;
- Транспортно обслужване в общината и изпълнение на транспортната схема;
- Работата на общинските търговски дружества по изпълнение на бизнес и инвестиционни програми;
- Организира дейността по разработването, приемането и актуализацията на общинския бюджет и контрола по неговото изпълнение;
- Осъществява контрол по разходването на бюджетните и извънбюджетните средства
- Организира и контролира дейността по събирането на местните данъци и такси и други приходи;
- Организира разработването, изпълнението и ежегодното отчитане на програмата за разпореждане с общинско имущество, както и разработването на програмата за приватизация и предоставяне на концесии на общински дейности и обекти;
- При упълномощаване от кмета на общината разглежда административно-наказателни преписки по прилагане н наредбите на Общински съвет по ресорните му направления на дейност и издава наказателни постановления;
- Организира и ръководи съвещания, работни групи, комисии за решаване на проблеми в ръководените от него сфери на икономиката и стопанската дейност;
- Следи за взаимодействието на подчинените му дирекции и отдели с другите звена от общинска администрация;
- Изпълнява представителни функции, възложени му от кмета но общината
- Осъществява и поддържа контакти на общината с Министерства, централни, регионални,
Областни и общински ведомства и институции по компетентност;
- Организира процеса на разработване на проекти, на стратегии, програми, планове и наредби, свързани с направлението, за което отговаря;
- Организира, координира и контролира прилагането на Закона за местните данъци и такси и подзаконовите нормативни актове за изпълнение на приходната част по бюджета на общината;
- Заместник-кметът ръководи и осъществява цялостен контрол при изпълнението на дейностите и задачите произтичащи от функционалната му компетентност и длъжностна характеристика.
ЗАМЕСТНИК-КМЕТ НИНА КОЦЕВА
Нина Коцева е родена през 1982 година, завършва ТГ "Васил Априлов" гр. Червен бряг, след това колеж със специалност "Мениджмънт в туризма" гр. София. Завършила е "Българска филология" с профил "Педагогика и журналистика" с професионална квалификация учител по български език и литература. Притежава две образователно квалификационни степени „Магистър”. Преминала е двугодишно обучение по "Монтесори метод" за деца от 0-6 год, 6-12 години и работа с деца със специални образователни потребности. Владее испански и английски език. Има натрупан опит в сферата на средното образование като учител по български език и литература в различни училища в област Плевен. Дългогодишен секретар на НЧ "Светлина 1999" гр. Червен бряг.
Семейна, с три деца.
Познанията и професионалните реализации на г-жа Коцева са я изградили като ерудиран и отговорен човек, който познава в детайли проблемите, както на образованието, така и на културата в община Червен бряг.
Приемно време:
Понеделник/Петък: 10:00 - 16:00 ч.
e-mail: [email protected]
Функции на заместник-кмета пообразование, култура, социални дейности, здравеопазване и спорт:
- Ръководи, координира, организира и контролира дейността на всички служители в отдел „Хуманитарни дейности“ и отдел „Социални зейности“, в сферата на образованието, културата, социалните дейности, програмите за временна заетост, дейности по здравеопазването, културно-историческо наследство, общински културни институции и читалища, спортна база, МКБППМН и други комисии, свързани с прилагане на нормативни актове в съответната сфера.
- Ръководи, координира дейността на социалните услуги и заведения, които са на подчинение и финансиране на общината;
- Координира взаимоотношенията на общинска администрация с Министерства, ведомства, финансови институции, юридически и физически лица за дейностите, по които отговаря;
- Организира и ръководи съвещания и работни групи за решаването на проблеми в ръководените от него сфери;
- Координира работата по значими за общината проекти в областта на образование, младежта, спорта, културата, здравеопазването и социалните дейности, както и дейностите в тези сфери;
- Изпълнява представителни функции, възложени му от кмета на общината.